آشپزی

معروف‌ترین بیکری‌­های جهان

()

معروف‌ترین بیکری‌­های جهان

معروف‌ترین بیکری‌­های جهان همه ما فرهنگ‌ها، خواسته‌ها و باورهای متفاوتی داریم. اما، یک چیز وجود دارد که همه ما می­‌توانیم روی آن توافق داشته باشیم و آن لذتی است که در صرف دسرهای شگفت انگیز وجود دارد.

بیکری‌ها در سرتاسر جهان به طور مداوم محصولات متنوع و جدیدی را ارائه می‌دهند و با غذاهای خوشمزه خود فراتر از توقع ما پیش می‌روند. به همین دلیل است که می‌خواهیم با برخی از معروف‌ترین بیکری‌­های جهان که مناسبت‌های مختلف را با طرح‌های زیبای کیک و غذاهای اشتها آورشان، جشن می‌گیریم، بیشتر آشنا شویم.

Shugaa

یک کافه شیرینی است واقع در بانکوک، تایلند. طراحی این بیکری به اندازه طعم لذیذ خوراکی‌هایش عالی به نظر می رسد. استودیوی طراحی تایلندی Party / Space / Design با الهام از شکر کریستالیزه، فضایی را ساخت که بهترین جنبه‌های دسر را منعکس می‌کند.

ترکیب رنگ هایی که از شیرینی الهام گرفتند و مرمر و رزگلد این فضا را هم سرگرم کننده و هم مجلل کرده است. این قصر شیرینی پزی مطمئناً جوانه‌های چشایی و همچنین چشم را ارضا می‌کند.

معروف‌ترین بیکری‌­های جهان

Ladurée

در سال 1862، لویی ارنست لادوره نانوایی فانتزی (بیکری) در پاریس تاسیس کرد که در نهایت الهام بخش بهترین چای‌خانه‌های پاریس شد. نقاش و هنرمند مشهور پوستر، ژول چرت، این بیکری را در سال 1871 پس از مشاهده سقف کلیسای سیستین آن را طراحی کرد. این بیکری توجه مردم پاریس را به خود جلب کرد و منجر به ایجاد خانه جدیدی برای تجمع زنان شد.

امروز، Ladurée شعبه‌های بسیاری در سراسر جهان دارد که ماکارون، شیرینی و بستنی‌های متنوعی را ارائه می‌کنند. این شیرینی فروشی زیبای فرانسوی سر تا پا پوشیده از پاستیل است تا انعکاس شیرینی‌های لطیف و رنگارنگی باشد که در پایتخت فرانسه و اکنون در سراسر جهان سرو می‌شود. فرصت تست یک ماکارون را در اینجا از دست ندهید، حتی اگر طعم‌های خلاقانه‌تری در جای دیگری از پاریس پیدا کردید.

معروف‌ترین بیکری‌­های جهان

Camelia Bakery

عشق واقعی به رنگ، مکان‌های جذاب و غذای با کیفیت چیزی است که الهام بخش بیکری کاملیا است. نانوایی کاملیا واقع در ترویزو، ایتالیا، فضای گرم و دلپذیر را با غذاهایی که هوشمندانه با مواد ارگانیک و سالم تهیه شدند، تلفیق می‌کند. نانوایی کاملیا معنای جدیدی را برای غذای راحت به ارمغان می‌آورد. و فضای آن حال و هوای خانه‌ را دارد و با استفاده از صندلی‌های راحت، قهوه‌های خوشمزه و خوراکی‌های بومی، باعث شد مثل یک خانه دنج باشد. به این ترتیب کاملیا نیز یکی از معروف‌ترین بیکری‌­های جهان است.

Dust BakeHouse

Dust BakeHouse که توسط Cesare Salemi و Nick Palumbo تأسیس شد، ما را به ریشه پخت و پز باز می‌گرداند. این بیکری نمی‌خواهد کار را بیش از حد پیچیده کند، طراحی ساده و مستقیم این فضا که واقع در سیدنی، استرالیا است، نشان از تحسین داست برای یکپارچگی دارد. شفافیت دیوارها و سقف باز، جذابیت غذای آن‌ها را تکمیل می‌کند. دیوار وسیع آن شما را دعوت می‌کند تا ببینید غلات خوشمزه و اصیل چه می‌توانند تولید کنند.

Dust BakeHouse

RE x SUGAR Bakery Shop

نانوایی RE x SUGAR که توسط استودیو ONDO طراحس شد، طراحی مینیمالیستی دارد تا زیبایی شناسی سنتی و مدرن ژاپنی را منعکس کند. ذات ساده و طبیعی RE x SUGAR که در نانجینگ چین واقع شده است بر کالای اصلی تأکید دارد: نان تازه. اگرچه ساده است، اما این یک نانوایی مشهور است زیرا غذاهای خوشمزه ژاپنی را به شیوه بیکری و به سبک مواد غذایی سرو می‌کند.

معروف‌ترین بیکری‌­های جهان

Sweet Laurel Bakery

لورل گالوسی شیرینی لورل شیرین را پس از یک اختلال خود ایمنی که او را از خوردن کیک شکلاتی محدود می­کرد، تاسیس کرد. لورل تصمیم گرفت تا محصولات خوشمزه بدون غلات، بدون لبنیات و شیرینی‌های تصفیه شده با شکر را تولید کند.

وقتی دستور غذا درست شد، او با کلیر توماس شریک شد و شیرینی لورل شیرین را در لس آنجلس، کالیفرنیا تأسیس کرد. در حال حاضر، Sweet Laurel به خاطر غذاهای لذیذ و سالم خود که به زیبایی محل زندگی آن‌ها هستند، مشهور است. فضای صورتی ملایم و گلی بر شیرینی فوق العاده در هر لقمه تاکید می­کنند.

معروف‌ترین بیکری‌­های جهان

Kanel Bakery

کانل یک نانوایی سوئدی متعلق به خانواده است که در ژانویه 2020 تاسیس شد. کانل به انگلیسی به یعنی «دارچین» است. استودیوی معماری و طراحی Fluo کانل را در تسالونیکی یونان با عناصر گرم و سرد که تداعی‌گر غذاهای لذیذ سوئدی است را طراحی کرد.

معروف‌ترین بیکری‌­های جهان

Rose des Neiges

Rose des Neiges واقع در انسی، فرانسه، غذاهای خوش طعم و زیبایی ارائه می‌کند که با رنگ صورتی و طلایی تزیین می‌شود. ویترین صورتی و با شکوه این بیکری آغاز فضایی زیبا و آرام‌بخش است. رنگ صورتی داخلی این شیرینی پزی بر شیرینی و شکلات‌های زیبا تاکید دارد. طعم هر دسر به اندازه ظاهر آن همان قدر جذاب است.

معروف‌ترین بیکری‌­های جهان

Carl Marletti Patisserie

Carl Marletti Patissier که توسط کارل مارلتی در سال 2007 تأسیس شد، مشهور به جعبه دسر است و در پاریس قرار دارد. جلوی نانوایی با جذابیت نرم و درخشان خود بسیار زیبا است. هنگامی که داخل آن می‌شوید، می‌توانید از شیرینی‌های فرانسوی خوشمزه و منحصربه فرد لذت ببرید که با یک برگ نقره امضا شدند. در این بیکری منتظر غذاهای جدید باشید زیرا تیم کارل هر شیرینی‌ای را در اینجا درست می‌کنند.

معروف‌ترین بیکری‌­های جهان

Stohrer

Stohrer قدیمی‌ترین شیرینی فروشی پاریس است که در سال 173 تأسیس شد. شیرینی پز پادشاه لویی پانزدهم، نیکولار استورر، این شیرینی فروشی کلاسیک را ایجاد کرد و توانست برای نسل‌ها مشتریان را راضی و مشتاق نگه دارد. پل بودری، تزئین اپرا گارنیر، شیرینی‌پزی معروف را طراحی کرد. دسرهای باور نکردنی که در تمام این مدت شهرت Stohrer’s را حفظ کردند، مشتریان بی شماری از جمله ملکه الیزابت دوم را جذب و راضی کردند.

معروف‌ترین بیکری‌­های جهان

LaPeri Bakery

LaPeri Bakery یک دسرفروشی است که مانند یک باغ در امتداد خیابان چهاردهم در شهر نیویورک قرار دارد. در فضای این بیکری مردم دور هم جمع می‌شوند تا از غذاهای شگفت انگیز، صبحانه و نوشیدنی‌های گرم لذت ببرند و در حالی که غذا می‌خورند روی چمنی که با مجموعه‌ای از گل‌های رنگارنگ احاطه شده است، لذت ببرند.

لاپری بیکری

Rosetta Bakery

نانوایی رزتا توسط مردی ناشناس تاسیس شد که در ایتالیا با ۵ خواهر و برادر داشت. یکی از آن‌ها خواهری به نام رزتا بود. خواهرش هر روز برای خواهران و برادرانش نان می‌پخت و آن‌ها به یک اندازه در غذا سهیم می‌شدند. امروزه، نانوایی رزتا هنر پخت ایتالیایی را در فضایی دنج در میامی، فلوریدا نشان می‌دهد. رزتا فوکاچیا لذیذ، پیتزا، ساندویچ و شیرینی‌های خوشمزه ارائه می‌دهد.

معروف‌ترین بیکری‌­های جهان

La Brea Bakery

در دهه 80، نانسی سیلورتون پس از نارضایتی از گزینه‌های اطراف خود، نانی با دستور پخت عالی را خلق کرد. هنگامی که کامل شد، مشتریان هر روز صبح در صف می‌ایستادند تا دستور العمل شگفت انگیز خمیر ترش او را بخورند. نانوایی La Brea در سال 1989 افتتاح شد و همچنان نانی را ارائه می‌دهد که ظرف چند ساعت پس از شروع به فروش می‌رسد. نانوایی La Brea واقع در لس آنجلس، کالیفرنیا، با پوسته‌های رنگی مختلف طراحی شد که نشان از طعم متفاوت هر نان است.

معروف‌ترین بیکری‌­های جهان

Lost Larson

Lost Larson واقع در شیکاگو، ایلینوی است، که توسط بابی شفر تأسیس و نام خانوادگی او: لاست لارسون نامگذاری شد. این بیکری غذاهای شگفت انگیزی مانند رول‌های دارچینی، شیرینی‌هایی مناسب هر فصل، و سایر غذاهایی که هنر پخت را ارج می‌گذارند، ارائه می‌دهد. طراحی Lost Larson غنی و جذاب است زیرا جزئیات فیروزه‌ای و قهوه‌ای آن بر شیرینی‌های تیره‌ای که در ویترین ارائه می‌شوند تأکید می‌کند. همچنین یک محفظه شیشه‌ای وجود دارد که به افراد امکان می‌دهد به راحتی بخشی از فرآیند پخت را مشاهده کنند.

معروف‌ترین بیکری‌­های جهان

Aubaine Selfridges

Aubaine Selfridges یک رستوران و نانوایی واقع در لندن، انگلستان در فروشگاه بزرگ خیابان آکسفورد است. این رستوران غذاهای باشکوه صبحانه و دسرهای لذیذی را ارائه می‌دهد که فرانسه مدرن را با طعم‌های سنتی ترکیب می‌کند. مردم از سرتاسر جهان برای دسر معروف گل ویستریا بنفش به اینجا می‌آیند. محل برگزاری، حال و هوای عجیب و غریب و در عین حال صلح آمیزی را ارائه می‌دهد که همه کسانی را که در آن جمع می‌شوند را مسحور می‌کند.

معروف‌ترین بیکری‌­های جهان

Peggy Porschen Cakes

پگی پورشن یک کیک فروشی و نانوایی جذاب است که هر فصل از طریق طراحی و کیک‌های خود داستان متفاوتی را روایت می‌کند. پگی پورشن همیشه به کیک و هنر «صنایع قندی بریتانیایی» علاقه داشت، و همین باعث شد در سال 2003 در کنار همسرش براین مورو کیک پگی پورشن را بسازد. این مؤسسه به طور رسمی در سال 2010 در لندن، انگلستان افتتاح شد. این کیک فروشی به خاطر هنر خلاقانه و دلپذیر کیک‌پزی و زیبایی طراحی بی نقص خود مشهور است.

معروف‌ترین بیکری‌­های جهان

CONDITORI LA GLACÉ, COPENHAGEN

اگر می‌توانید فقط به یک قنادی در کپنهاگ بروید، مطمئن شوید که این قنادی نمادین Confitori La Glacé است. این یک کافه جذاب و قدیمی واقع در وسط کپنهاگ است. این بیکری در سال 1870 تاسیس شد و از آن زمان تا به حال با زرق و برق‌ترین کیک‌های لایه‌ای، شیرینی‌های کوچک، ماکارون و کیک‌های مارزیپان پذیرای مشتریان خود است.

یکی از دسرهایی که باید حتما امتحان کنید دسر نمادین Sportskage (کیک ورزشی) است. کیک اسپورت دارای یک لایه ماکارونی نازکی است که پر از خامه، پودر فندق و کاراملی است. شاید بیش از حد شیرین به نظر برسد اما بسیار لذت بخش است. فراموش نکنید که با آن مقداری شکلات داغ سفارش دهید!

CONDITORI LA GLACÉ, COPENHAGEN

MAITRE CHOUX, LONDON

لندن تجره‌ی تازه‌ای برای طرفداران شیرینی چوکس، Maitre Choux دارد! این شیرینی به سرپرستی سرآشپز با تجربه سه ستاره میشلن، جواکیم پرات، اولین و تنها شیرینی پزی تخصصی در جهان است. هیچ سفری به لندن بدون سر زدن به Maitre Choux و تست اکلرهای آن‌ها کامل نمی‌شود. زیرا هرگز در هیچ کجای دنیا بهتر از آن وجود ندارد.

بهترین آشپزهای جهان بر اساس ستاره میشلن

هر طعمی که از آن‌ها در دهان حس می‌شود باورنکردنی است، یکی از محبوب‌ترین‌های آن، اکلر قرمز لاو است که با کرم وانیل تاهیتی و پوره تمشک با طراوت پر می‌شود. سپس با ظرافت تمام، با یک ماکارون اکلر شکل با طعم تمشک پوشانده و تزیین می‌شود. اکلر پاریس برست در رتبه دوم قرار دارد!

معروف‌ترین بیکری‌­های جهان

VAN STAPELE, AMSTERDAM

بهترین‌کوکی ها! این مکان بسیار محبوب در آمستردام است و معمولاً صف‌های طولانی مردم را می‌بینید که صبورانه منتظر ورود به مغازه هستند. عطر وسوسه انگیز شیرینی‌های تازه که خیابان را پر می‌کند، تحمل در صف ماندن را کمی سخت می‌کند، اما هنگامی که کلوچه‌ها را گاز می‌زنید و طعم آن در دهان می‌پیچد، متوجه می‌شوید که ارزشش را داشت.

جالب‌ترین قسمت این بیکری این است که آن‌ها فقط یک نوع کوکی می‌پزند و این تنها چیزی است که می‌فروشند. این کوکی‌ها در مقابل چشمان شما و تازه درست می‌شوند. و مردم را می‌بینید که تمام سینی‌ها را یک‌جا می‌خرند. این کوکی‌های پر از شکلات سفید، می‌توانند بهترین کوکی‌هایی باشند که تا به حال میل کردید.

معروف‌ترین بیکری‌­های جهان
معروف‌ترین بیکری‌­های جهان

TIONG BAHRU BAKERY, SINGAPORE

در حالی که ممکن است قبلاً درباره دسر بار محبوب Janice Wong در ساعت 2 بامداد در سنگاپور شنیدید (شما هم باید به آنجا بروید)، نانوایی Tiong Bahru جواهری است که هنگام قدم زدن در این منطقه کشف خواهید کرد.
این بیکری می‌تواند یکی از بهترین نانوایی فرانسوی‌های سنگاپور باشد که برای صبحانه عالی است. در حالی که آن‌ها یک منوی خوشمزه دارند، اکثر مردم به کروسان و شیرینی تازه آن پایبند می‌مانند. علاوه بر کروسان‌های پوسته‌دار زیبا، توصیه می‌کنیم تارت ریحان لیمو، برست پاریس و کیک تمشک را هم امتحان کنید، همه شان بسیار تازه و خوش طعم هستند.

TIONG BAHRU BAKERY, SINGAPORE

PIERRE HERME, PARIS

بازگشت به پاریس! این یکی دیگر از بیکری‌های معروف فرانسوی است. اما اگر از من میپرسید، نباید هیچ یک از آن‌ها را از دست بدهید، به خصوص اگر از طرفداران ماکارون هستید. ماکارون‌های Pierre’s لقب بهترین‌ ماکارون‌های پاریس را گرفتند و اگر به طعم‌های مبتکرانه و ترکیب‌های عجیب و غریب علاقه دارید، اینجا بهترین جایی است که خواهید یافت. دو شیرینی که نباید در این بیکری از دست بدهید عبارتند از: (رز، لیچی و تمشک) و موگادور (پشن فروت و شکلات شیری)

معروف‌ترین بیکری‌­های جهان

ROSE LEAF CAFE, DUBAI

دبی شما را با بازارهای ادویه و طعم‌های خود غافلگیر خواهد کرد! کافه رز لیف زیباترین و اینستاگرامی‌ترین کافه‌ای است که در دبی خواهید رفت. این کافه در مرکز باغ دبی است و توسط یک نهالستان بزرگ از گیاهان احاطه شده است. فضای داخلی آن بسیار زیبا است و بیکری به سبک خانگی است. آن‌ها کیک‌های متنوع زیادی برای انتخاب دارند. همه آن‌ها ساده اما بسیار زیبا و خوشمزه هستند. پیشنهاد می‌کنیم کیک هویج را انتخاب کنید (اگر در دبی هستید، حتما کیک هویج را در کافه Lime Tree نیز امتحان کنید)، تارت کشک لیمو و کیک اسفنجی ویکتوریا!

معروف‌ترین بیکری‌­های جهان

GOOD FOOD CAFE AND BAKERY, PRAGUE

یکی از خاطرات مورد علاقه شما از پراگ می‌تواند قدم زدن در خیابان‌های سنگفرش قدیمی باشد درحالی که کیک دودکش در دست دارید و از آن سیر نمی‌شوید. این بیکری که در شهر قدیمی پراگ قرار دارد چیزی را سرو می‌کند که شبیه بستنی فانتزی است. اما آن را Trdelník (به معنای کنده‌های توخالی) یا کیک دودکش می‌نامند که از خانواده کیک‌های تف است و از لایه‌های خمیر روی یک تف استوانه‌ به دست می‌آید.

روی این لایه‌های خمیری را با شکر می‌پوشانند و سپس روی آتش می‌پزند. درحالی که شکر کاراملی می‌شود داخل آن نرم و پف‌دار است و به شکل یک کیک ترد خوب در می‌آید. طعم خمیر این کیک شبیه یک ترکیب خوشمزه بین دونات و چورو است که هر دو شیرینی‌های محبوبی هستند. فراموش نکنید که کیک دودکشی خود را سخاوتمندانه با بستنی و نوتلا پر کنید.

GOOD FOOD CAFE AND BAKERY, PRAGUE

LECKERBAER, COPENHAGEN

Leckerbaer یک نانوایی کاملاً شایان ستایش است که می توانید برای یک فنجان قهوه عالی و دسرهای دیدنی به آن جا بروید. کوکی‌های لذیذ آن­‌ها بسیار محبوب هستند زیرا بسیار لطیف و طعم منحصر به فردی دارند. این طعم‌ها شما را شگفت زده خواهد کرد. قیمت هر کوکی 15 کرون است. تارت های آن‌­ها را نیز امتحان کنید می­ارزد!

این لیست فهرستی جامع از بهترین نانوایی‌های جهان است. بسیاری از آن‌ها در شهرهای بزرگ مانند پاریس و نیویورک هستند.
در ادامه فهرست معروف‌ترین بیکری‌­های جهان که مقرون به صرفه‌ترین و پر کالری‌ترین خوراکی‌ها را عرضه می‌کنند، مشاهده می‌کنیم.

معروف‌ترین بیکری‌­های جهان

Jenna Rae Cakes
Winnipeg, Canada

این نانوایی کوچک و بی‌تکلف در محله مسکونی وینیپگ، اخیراً به بیکری‌ها اضافه شد. با این حال، با شیرینی‌های رنگارنگ و ترکیبات و طعم عجیب و غریب خود به سرعت نامی برای خود ایجاد کرد. ماکارون‌ها فوق العاده هستند اما ساندویچ‌های کوکی این بیکری واقعاً شگفت انگیزند. اگر به‌ کانادا سفر کردید و کالری‌های مصرفی شما در آخر هفته‌ها محاسبه نمی‌شود، مستقیماً به سراغ ساندویچ کوکی تافی بروید.

Du Pain et des Idees
Paris, France

اگر به دنبال بهترین کروسانت در پاریس هستید، مستقیماً به Du Pain et des Idees در Canal-Saint-Martin بروید. پشیمان نخواهید شد.

معروف‌ترین بیکری‌­های جهان

Demel
Vienna, Austria

خیلی از مسافران استرالیا در اولین توقف خود در وین همیشه به دمل می‌روند زیرا یک نانوایی زیبا و تاریخی است که شما را به دنیایی رویایی و دور از واقعیت می‌برد. دکور، لباس کارکنان و منوی غذا همگی نوستالژیک، باشکوه و پر زرق و برق مانند وین هستند (نباید بگوییم که هنوز اینطور نیست!) کیک‌ها و شیرینی های زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما اگر پیشنهاد ما را می‌خواهید، بهترین انتخاب شکلات داغ است، به خصوص در روزهای سرد زمستان!

Dominique Ansel Bakery
New York, USA

به Dominique Ansel اعتماد کنید تا همیشه شما را با خلاقیت و نوآوری در دسرهای خود شگفت زده کند. هر بار که در لندن هستید، مشتاقانه منتظر حضور در نانوایی باشید تا ببینید کدام شاهکار جدید این بار روی پیشخوان می نشینند. دومینیک آنسل کرونات ترکیبی از کروسان و دونات است که طعم خود را با توجه به فصل تغییر می­‌دهند.

همچنین باید s’mores و شیرینی‌های بسیار محبوب را امتحان کنید. Psst بسیار نزدیک به نانوایی Dominique Ansel است که اینستاگرام شهرت زیادی دارد. این بیکری زیباترین کیک‌ها را سرو می کنند! حتما نام cronut را شنیدید، مگر اینکه در دهه 1990 قبل از تلفن‌های همراه و شبکه‌های خانگی زندگی کرده باشید. این بیکری توسط دومینیک آنسل که صاحب یک نانوایی به همین نام در نیویورک است تاسیس شد. دونات و کروسان این بیکری بسیار محبوب است.

Carette
Paris, France

در حالی که بیکری Carette را در کتاب‌های راهنما و لیست‌های نانوایی «باید در پاریس بازدید کنید» پیدا نمی‌کنید، اما به طور قطع کسی که تقریباً به همه نانوایی‌های پاریس رفت، Carette را مورد علاقه مطلق خود می‌داند. چون آن‌ها بهترین ماکارون‌های شهر را دارند. اگر از ما بپرسید می‌گوییم که ماکارون‌های کارامل نمکی تجربه‌ی متفاوتی برای شما خواهد بود.

معروف‌ترین بیکری‌­های جهان

Bakery Lorraine
San Antonio, USA

یکی دیگر از نانوایی‌های خارج از مسیر و دور از پایتخت‌، Bakery Lorraine در سن آنتونیو، تگزاس است. ماکارون کارامل نمکی، کروسانت بادام و کیش را از منو این بیکری به شدت توصیه می‌کنیم. همه باید این لذت را تجربه کنند!

Bakery Lorraine

Tai Cheong Bakery
Hong Kong

نانوایی تای چئونگ یک بیکری معروف در هنگ کنگ است که به خاطر تارت‌های تخم مرغی با قیمت بسیار مناسب 8 دلار هنگ کنگ (حدود 1 دلار آمریکا) معروف است. این تارت‌های تخم مرغی را در ویترین مغازه کوچک و بی ادعایی پیدا خواهید کرد و باور کنید با یک بار تست طعم آن‌ها، دوست دارید تکرارش کنید

معروف‌ترین بیکری‌­های جهان

Conditorei Schober
Zurich, Switzerland

بیکری در داخل یک مغازه کوچک و بی تکلف قرار دارد، که به پیچ و خم بزرگ پر از اتاق‌های مجزا، پاسیوهای رو باز و پله‌هایی که به فضای بیشتری می‌پیچند باز می‌شود. شکلات داغ این بیکری فوق‌العاده است. به خصوص در فصل زمستان که شما را گرم نگه می‌دارد (اگرچه به همان اندازه که خوشمزه است، دوام زیادی نخواهد داشت!)

Conditorei Schober

Cafe Savoy
Prague, Czech Republic

آخرین، اما نه کم اهمیت‌ترین (شما می‌توانید در بخش دیدگاه این مقاله مواردی برای اضافه شدن به این لیست پیشنهاد دهید) کافه ساووی در پراگ، جمهوری چک است. اینجا جایی است که مردم از محل کنار رودخانه این کافه، تایم وارپ را تماشا می‌کردند. اگر تصمیم دارید که به این بیکری بروید برای یک پیانیست در پس زمینه و قدم به باشکوه‌ترین گذشته در شهری که زمان در آن ایستاده است، آماده باشید.

معروف‌ترین بیکری‌­های جهان

این نوشته معروف‌ترین بیکری‌­های جهان برای اولین بار ظاهر می شود در آرسس شف.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید. / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

منبع
منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!